الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  دخول  

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» عضو جديد هل من ترحيب
الأحد أبريل 29, 2012 11:29 am من طرف محمد.رجب

» تعلم من الحصان
الإثنين يناير 16, 2012 12:26 pm من طرف لا اعلم

» الحياة مبارة قدم
الإثنين يناير 16, 2012 12:22 pm من طرف لا اعلم

» لا تكن شخصا عاديا ( بيد_لا اعلم )
الإثنين يناير 16, 2012 12:15 pm من طرف لا اعلم

» معلومات مهمه (بيد لا اعلم )
الإثنين يناير 16, 2012 12:13 pm من طرف لا اعلم

» جدول الامتحانات
الأربعاء ديسمبر 21, 2011 12:28 am من طرف ahmed samy

»  بحث عن النظرية الايكولوجية
السبت نوفمبر 19, 2011 12:25 pm من طرف نورهان

» اطلب واتمنى
السبت نوفمبر 19, 2011 12:19 pm من طرف نورهان

»  ازاى تعمل بحث .....
الأربعاء نوفمبر 09, 2011 10:56 pm من طرف smsmsolom

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Marioma
 
Admin
 
emy
 
امانى
 
bobaia
 
محمد عبدو
 
pharco2000
 
monna
 
سمسمة قلبى
 
MEMEx
 

شاطر | 
 

 يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MEMEx
مشرف اضحك كركر
مشرف اضحك كركر
avatar

عدد المساهمات : 364
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الأربعاء مارس 16, 2011 11:22 pm

شوفو كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟


1_اصابه 75% من البنات بحاله نفسيه سيئه

2_عوده موضه لبس البرقع و ازدهار تجارته

3_انعدام معدلات الزواج و ليس انخفاضها

4_هجره 90% من الشباب خارج مصر

5_انتشار موضه ارتداء قناع بات مان بين البنات

6_ انخفاض قيمه المهر الى 25 قرش

7_زياده التدين عند الشباب (امين يارب)

8_ ارتفاع معدلات خطف الشباب

9_ارتفاع معدلات الانتحار من الجنسين

10_انضمام فئه الاطباء النفسيين لطبقه الاثرياء


وفي الاخر احب اقول ان كل البنات بقي هترد

وتقول لا انا مش بحب المكياج والي تقول الطبيعي يكسب هههههه

وعلي راي المثل "لبس البوصه تبقي عروسه"ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emy
مشرف قسم الصور
مشرف قسم الصور
avatar

عدد المساهمات : 1308
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 13/05/2010
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الخميس مارس 17, 2011 12:00 am

الطبيعي يكسب


بس انا بحط مكياج
هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يويو
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 182
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 25/01/2011
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الخميس مارس 17, 2011 5:33 am

نايس توبيك محمود
بس ايه رأيك لو منعوا الجل للولاد
فكر كده هتعكس الكلام على طول
هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد عبدو
مشرف قسم الصور
مشرف قسم الصور
avatar

عدد المساهمات : 838
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 24/01/2011
العمر : 26
الموقع : mohamed_apdo2011@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الخميس مارس 17, 2011 10:35 am

اهاهاهاهاهاهاهاها جامد يا حوده اخر حاجه


اما بوبو على فكره البنات بتحط جل اكتر من الولاد اكتر


دا الطرح مخبيه بلاوى

_________________
قلبى مثل قبرى لايسكنه اثنان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يويو
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 182
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 25/01/2011
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الخميس مارس 17, 2011 11:49 am

بوبو تانى ياخرابى منك
اى بنات دول اللى بيحطوا جل دول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد عبدو
مشرف قسم الصور
مشرف قسم الصور
avatar

عدد المساهمات : 838
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 24/01/2011
العمر : 26
الموقع : mohamed_apdo2011@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الخميس مارس 17, 2011 1:43 pm

ههههههههههههههههه مبلاش انتى

_________________
قلبى مثل قبرى لايسكنه اثنان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Marioma
مشرف القسم الأدبى
مشرف القسم الأدبى
avatar

عدد المساهمات : 1454
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 17/05/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الخميس مارس 17, 2011 4:07 pm

على فكرة مش شرط ان كل البنات تحط مكياج
بس حلوة منك يا يويو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MEMEx
مشرف اضحك كركر
مشرف اضحك كركر
avatar

عدد المساهمات : 364
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الخميس مارس 17, 2011 10:29 pm

تسلم ايدكو على الرد
بصى يايو لو منععو الجل هنستعمل كريم انا مبستعملش الجل اساسا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bobaia
مشرف اضحك كركر
مشرف اضحك كركر
avatar

عدد المساهمات : 960
السٌّمعَة : 18
تاريخ التسجيل : 28/06/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الجمعة مارس 18, 2011 1:21 am


نيس توبيك تسلم

_________________
لست الافضل ولست الاهم ولكن هذا لا يعنى انى لا شئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MEMEx
مشرف اضحك كركر
مشرف اضحك كركر
avatar

عدد المساهمات : 364
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    الجمعة مارس 18, 2011 10:07 pm

منورانى يا[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
انتى الفضل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dony2003
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 300
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 28/07/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    السبت مارس 19, 2011 12:07 pm

ههههههههههههههههههههههه حلوه يامحمود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
monna
مشرفه قسم البنات
مشرفه قسم البنات
avatar

عدد المساهمات : 557
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 30/06/2010
العمر : 26
الموقع : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    السبت مارس 19, 2011 1:05 pm

ههههههههههههههههه
حلو اوى
بس انا مش بحط مكياج خاااااااااااااااااالص
نايس توبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MEMEx
مشرف اضحك كركر
مشرف اضحك كركر
avatar

عدد المساهمات : 364
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج    السبت مارس 19, 2011 10:46 pm

تسلم ايديكو منورنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يا ترى ايه اللى هيحصل لو اختفى المكياج
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: القسم الترفيهى :: اضحك كركر-
انتقل الى: