الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  دخول  

بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» عضو جديد هل من ترحيب
الأحد أبريل 29, 2012 11:29 am من طرف محمد.رجب

» تعلم من الحصان
الإثنين يناير 16, 2012 12:26 pm من طرف لا اعلم

» الحياة مبارة قدم
الإثنين يناير 16, 2012 12:22 pm من طرف لا اعلم

» لا تكن شخصا عاديا ( بيد_لا اعلم )
الإثنين يناير 16, 2012 12:15 pm من طرف لا اعلم

» معلومات مهمه (بيد لا اعلم )
الإثنين يناير 16, 2012 12:13 pm من طرف لا اعلم

» جدول الامتحانات
الأربعاء ديسمبر 21, 2011 12:28 am من طرف ahmed samy

»  بحث عن النظرية الايكولوجية
السبت نوفمبر 19, 2011 12:25 pm من طرف نورهان

» اطلب واتمنى
السبت نوفمبر 19, 2011 12:19 pm من طرف نورهان

»  ازاى تعمل بحث .....
الأربعاء نوفمبر 09, 2011 10:56 pm من طرف smsmsolom

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Marioma
 
Admin
 
emy
 
امانى
 
bobaia
 
محمد عبدو
 
pharco2000
 
monna
 
سمسمة قلبى
 
MEMEx
 

شاطر | 
 

 مش ندمان عليكى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
jo_m2012
عضو جديد


عدد المساهمات : 5
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/07/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: مش ندمان عليكى   الأربعاء يوليو 28, 2010 12:09 am



انت عمرك ما حسيت بيه


ولا حتى انا حركت شعورك


بس كنت عايز تشوف فى عينى


نظرات ترضى غرورك


بس انا قلبى بأيدى


وميعرفش معنى الندم


وانت بكلامك صحيت قلبى


ورجعتله الحب من العدم


ليه تلعبى بمشاعرى وتعملى فيا كده


فى حد يقسى على حد حبه الحب كل ده


والله ما تستاهل كلمه حب قلتهالك


ولا لحظه رومانسيه عيشتهالك


ومن النهارده انت بره حياتى


وقلبى بعدك اتمسح منه الاخلاص


وانا طلعت سمك من دمى


وعملت لحبك امتصاص


بس لازم تعرف ان الدنيا


يوم ما تسلفك لازم تدينك


وهيجى اللى هيعمل فيك كده


ودموعك هتنزل من عينك


بس انت عمرك ما هتحس بالامان


عشان انت خاين وخايف انك تتخان


بس المثل بيقول "كما تدين تدان"




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Marioma
مشرف القسم الأدبى
مشرف القسم الأدبى
avatar

عدد المساهمات : 1454
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 17/05/2010
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: مش ندمان عليكى   الأربعاء يوليو 28, 2010 2:34 am

كلمات جميله اوى
تسلم الايادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
pharco2000
مشرفه قسم البنات
مشرفه قسم البنات


عدد المساهمات : 580
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 06/06/2010
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: مش ندمان عليكى   الأربعاء يوليو 28, 2010 11:28 am

كلمات رااااائعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
monna
مشرفه قسم البنات
مشرفه قسم البنات
avatar

عدد المساهمات : 557
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 30/06/2010
العمر : 26
الموقع : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: مش ندمان عليكى   الأربعاء يوليو 28, 2010 5:27 pm

جميييييييييييييييييييله اوى
تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
meroo
عضو فعال
avatar

عدد المساهمات : 90
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 26/05/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مش ندمان عليكى   الأربعاء يوليو 28, 2010 9:48 pm

نايس توبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
jo_m2012
عضو جديد


عدد المساهمات : 5
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/07/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: مش ندمان عليكى   الأربعاء يوليو 28, 2010 11:01 pm

ميرسى على ردكم يا جماعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: مش ندمان عليكى   الإثنين نوفمبر 22, 2010 9:35 pm

كلمات جميله
تسلم الايادي ياقمرايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مش ندمان عليكى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتدى الادبى :: قسم الشعر-
انتقل الى: